Gooooo morgon!

[ 2008-04-22 ][ 07:14:05 ]



Allt bra med er? =)

Jag är så ûberhurtig så jag vaknade 6 när Roberts klocka ringde, gick upp 6.30 och skjutsade honom till jobbet. Hade vissa planer på att gå och lägga mig igen i min varma säng, men insåg att det inte var någon idé, dessutom får jag mer gjort om jag är vaken nu =)

Jag var så slut igår efter att ha skruvat ihop möbler så jag orkade verkligen inte med bloggen just då. Så jag ska ta och svara på era kommentarer idag =)

Idag har jag en hel lång lista på vad jag måste göra:

♥ Handla så jag kan baka till i morgon.
♥ Åka till Orsa och skissa upp skylten.
♥ Byta kattsand. (uäck)
♥ Fixa nr och ev. bredband till salongen.
♥ Ringa till skolan och få måtten på hur långt ifrån varandra arbetsstationerna ska sitta.
♥ Ringa byggnadsnämnden och fråga om jag får flytta skylt.
♥ Boka möte med Wella.
♥ Hitta produkthyllor.
♥ Köpa prislappar.
♥ Hitta databord.
♥ Hitta klädhängare.
♥ Köpa glödlampor och proppar.
♥ Kolla när jag ska sätta in annons i tidning.
Och säkert har jag glömt hälften, brukar vara så!

Kommentarer
Maria

shit, du har en hel del att göra idag !! =)

Ann

Är det Wella du har bestämt dig för att du vill ha, eller har du fler leverantörer som du ska prata med?

2008-04-22 @ 07:54:47
Hemsida: http://kykyri.blogg.se
Nadja

Haha full rulle kan man lugnt säga :D

2008-04-22 @ 08:26:36
Hemsida: http://sweetladysoul.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...