Första bokningen! =)

[ 2008-04-28 ][ 22:46:34 ]



Blä trött är jag, och mobilen har jag glömt kvar på salongen. Helt fantastiskt. Har fått upp lite mer belysning i salongen nu iaf, men dock inte i närheten av tillräckligt så fortsättning följer i morgon. Mötet med Wella gick bra, fick till riktigt bra deal med dem. Det känns som att hela bloggen handlar om salongen just nu, men det är ju bara där jag är hela dagarna, så vad annat ska jag skriva om? =)
Fick min första bokning idag också, det är söta Jessica som var modell åt mig på gesällen =) Så roligt! =D
Så alla ni andra, passa på att boka nu innan annonsen kommer ut och jag kommer bli nedringd ;)

Nej nu måste jag äta lite och sen sova.

Kommentarer
Anonym

Kan tänka mig det =) Jodå mycket här med, flyttar jue nue i veckan, plus man har skola och annat att tänka på. Ha det fint, kram.

2008-04-28 @ 22:59:38
Elin

Puss puss hjärtat, tack för idag! :)

Jessica

Hihi... Trevligt att få den äran! =)

Kram kram

2008-04-29 @ 10:41:19
Hemsida: http://jessiejames.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...