Dröm- och viloperioder.

[ 2007-09-09 ][ 11:00:08 ]



Jag är så sanslöst trött hela tiden. Det känns som att det till en stor del beror på att jag drömmer så sjukt mycket varje natt, det känns som att jag inte har sovit alls när jag vaknar. Det blir ju inte bättre av att jag drömmer mardrömmar varje natt heller =/
Förut hade jag drömperioder på ca 2 veckor-1 månad 2-4 gånger per år, men nu har jag drömperioder på många många månader och det går bara någon vecka emellan som jag inte drömmer, eller iaf inte vad jag kommer ihåg. Jag undrar verkligen vad det beror på? Kan det ha att göra med att det är så mycket med skolan?
Den här drömperioden har jag haft över ett halvår nu.
Jag skulle önska att jag kom till en viloperiod nu.

Är det fler än jag som har sådana här perioder?

Kommentarer
Fanny

Jaa jag vet inte, står iaf går inte att leverera medelande till motagaren... tog iaf de numret elin skickade.. =) men de funkar.. kramar

ELIN

Hehe ;) Jag märker det! Kram

2007-09-09 @ 11:54:45
Hemsida: http://eliinpeliin.blogg.se
Sandra

Jo det har absolut hänt. Fast det är mest vissa nätter som jag drömmer massor. Då är man helt slut när man vaknar ju. Uhh det är jobbigt fast väldans intressant tycker jag. =)

2007-09-09 @ 11:57:42
Hemsida: http://kanelbulle.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...