Borlänge

[ 2007-10-06 ][ 21:33:28 ]



Idag har jag, syster och barnen varit i Borlänge, Kupolen hela dagen och shoppat.
Jaaa jag skulle ju inte shoppa eftersom jag är fattigare än en kyrkråtta, men det fanns två saker jag inte kunde stå emot och det var en helt underbart vacker klänning från H&M och en polo som jag ska ha till mina supersnygga klänningar från Gina och MQ.
Vi lullade omkring där i godan ro när dom helt plötsligt ropar i högtalarna att dom stänger köpcentret om 10 minuter. Oh MY GOOOOD!! =S Så det vara bara att kuta till kassan och betala och sen fort som sjutton springa upp en våning till Wedins och inhandla en väska till syster ( hon var fast i kassan på H&M), kuta ned igen till bilen för att upptäcka att lilla Noel har kissat ned sig totalt! *stressad*
Vi var inte ens i närheten av klara och hade inte gått in på alla affärer vi hade tänkt heller. Jag fattar inte vart tiden tog vägen!
När vi kom hem så dukade vi upp lite kvällsfika hemma hos syster med gott te som hon inhandlat i Kupolen och glödbröd (typ läfsor, stomp), GOTT!
Det var massa mys =)

Bilder från dagen och kläderna jag köpte kommer sen för nu ska jag titta på film med hjärtat =)

Kommentarer
Ingela

Läfsor..stomp? Vad är det??? :-)

Jess

Har du köpt den lila klänningen nu eller så man slipper springa å leta?? Det har kommit nya halsdukar på gina.. du kanske ska kolla dom istället.. dom e fina dom me
kram

2007-10-07 @ 10:41:37
Hemsida: http://princessjess.blogg.se
Maria

tröjan gick på 500 kronor :)

2007-10-07 @ 15:41:29
Hemsida: http://fashionstars.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...