Tacos!

[ 2007-11-25 ][ 00:28:02 ]



Är rätt så hemkommen efter tacos hos Pult och Linda, det var massa mys =)
Det var så himla längesen vi träffade dem och det var riktigt nice!
De har skaffat sig ett riktigt roligt hus med massa små utrymmen och rum som man lätt skulle kunna gå vilse i om man inte var uppmärksam haha =)
När jag gick på toa fick jag lova att säga till om jag inte var tillbaka inom en kvart så skulle de leta efter mig hahahah =)

Blir till att lägga sig på direkten, ska ju upp rätt tidigt i morgon och hämta grejer i Orsa, julshoppa till Roberts familj i Borlänge och lasta av grejer i Falun =)
Ska bli skönt att få det mer som ett hem än som en spartansk sovplats.


Det var en rätt skön dag igår, jag hade min långhårsmodell för första gången och nu vet jag hur jag ska göra långhårsfrisyren till gesällen.
Det känns äntligen som att jag och gesällen börjar bli sams, iaf vad det gäller den delen. 
Sedan gjorde jag min klassiska herr med vågor, gick mindre bra enligt mig men klart godkänt enligt min lärare.
Nu är det bara träna, träna och träna om gäller!!


Orka vara vaken mer.
Nighty nighty!

Kommentarer
Jess

Jasså det var där du höll hus hehe. fick svar så sent :P Trevligt =) kramis

fanny

Islandshästar, men nu vet du ju redan de, men skriver endå...:P *hihi*
JA de kan vi göra, hade vart jätte kul... =) kramar

2007-11-25 @ 16:38:21
Hemsida: http://pintet.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...