Estockholmo!

[ 2007-06-24 ][ 00:52:36 ]



Japp då sitter man i Sthlm då och ska vara här i 2½ vecka och praktisera.
Jag hoppas att jag ska kunna passa på och träffa lite vänner som bor här.
Det tråkiga är bara att det är alltid bara jag som hör av mig till alla, det finns bara en av mina vänner som hör av sig då och då utan att jag behöver göra något och det är
Elin min lilla sötnos =)
Men men vi får väl se om jag får något svar på mina mess som jag har skickat annars så skiter jag i dom helt enkelt ;)

I morgon tänkte jag ut och kika i affärer och in till stan och köpa present till Roberts lillasyster Jennifer.
Jag kan inte skriva vad jag ska köpa eller vart utifall att hon är på min blogg och snokar ;)
Tror jag ska köpa mig en present från samma ställe faktiskt haha ;) *me like, me wanna shoppa massor* =P

Känns som att jag har rätt mycket nu framöver i sommar:

* Praktik
* Dop
* Grönan
* Tunisien
* Blekinge
* Ev kryssning

Psssst! Eftersom det inte var någon som gissade på inlägget *ASG!!!!* S berättar jag inte vad min galna katt gjorde ;)

Kommentarer
Lulu

se där ja, inte bara jag som tar mig till sthlm :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...