Buhu, är så trött på regnväder!! =(

[ 2007-07-08 ][ 11:25:06 ]



Känns så himla tråkigt att vi mest troligt får lov att ställa in vår inplanerade Gröna Lund och Skansen dag. =(
Hade verkligen sett fram emot att få en riktigt rolig kick-off på vår semester. Visserligen ska jag praktisera två dagar till men ändå! ;)
Får väl bli bio ikväll istället. Transformers, yeah! =D haha klassisker sen man var liten =)

Nu är det bara några få dagar kvar tills vi åker till Tunisien! =D På onsdag smäller det! Jag längtar så sjukt mycket, har inte varit utomlands på 8 år!

Kommentarer
Tess S Butterfly

härligt att få resa lite nu när vädret är så tråkigt. Hoppas allt är bra med dig. kram.

Elin

ååh va härligt :D Jag vill också iväg igen, nu snart :)!

2007-07-08 @ 12:48:34
Hemsida: http://ejlinen.blogg.se
F R i D A

Jag vill ha en full recension av filmen. =) Hoppas du får det kalasbra i utlandet! Kram kram

2007-07-08 @ 17:14:45
Hemsida: http://lillafridas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...