Julen 2007.

[ 2007-12-25 ][ 21:59:54 ]



Julen har varit helt underbar med massa mys med familjen =)
I går var vi hos pappa och firade, och trångt blir det för vi blir bara fler och fler för varje år! ;)
I år var vi 11 stycken hos pappa.
Lilla Noel var ett nytt tillskott i familjen, och Peter, pappas vän från Tyskland.
Det var en massa god mat (FÖR mycket, men i år sprängde jag iaf ingen knapp i byxorna hahaha ;) ), tittade på Shrek 3 som Linnea fick och så spelade vi spel. Tjejerna mot killarna och vi fick stryk.. As usual =S Jag ska fan plugga på så vi vinner nästa gång haha ;)
Hos pappa fick jag:


* Väst från HM (Robert)
* Transformers (Robert)
* Bolero från HM (Pappa, Lena, Linnea)

* Vinglasmarkör (Linnea, Nova)
* Ljuslykta (Linnea, Nova)

Fick oväntat mycket med tanke på att vi hade kommit överrens om att lotta en person och bara köpa till den för en viss summa, men pappa kunde inte hålla fingrarna i styr haha ;) Dessutom hade Robert köpt mer till mig än vad han skulle ha gjort den lilla busen =) Det var alltså Robert som fick mig när vi lottade.

Idag har vi firat hos mamma och vi var ändå fler än hos pappa =)
Vi var hela 12 personer och där var Noel som sagt nytt tillskott och så lillebrors söta flickvän Sofia.
God mat, massa julklappar och hela familjen samlad (eller ja halva då), kan det bli bättre? =)
Synd bara att jag inte känner mig i form för att fira idag.
Har haft en äcklig huvudvärk och mått halv illa hela dagen. *blä*
Och i morgon bitti bär det av till Blekinge och praktisera, träffa hans familj och min söta Malin =)
Hos mamma fick jag:

* Ny digitalkamera av Robert (Galningen min! =) )
* Presentkort på HM (Mamma, H-E, Thomas)
* Smycken från Guldfynd (Mamma, H-E, Thomas)
* Tekannan i glas för löste (Mamma, H-E, Thomas)
* After Eight, teboll i form av en liten tekanna och lotter (Ella, Noel)
* Pengar (Erik)

image264
Jag och hjärtat, första bilden tillsammans på nya kameran ;)

Nu ska jag packa och ha mig inför resan i morgon! =)

Kommentarer
Nadja

Låter som en trevlig jul :D

vexy

Vad söta ni är tillsammans. hoppas du har haft en mysig jul

2007-12-26 @ 20:54:48
Hemsida: http://vexy.blogg,se
Malin

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR gumman!
Ni e bara för söta på bilden!! :)

2007-12-26 @ 21:37:52
Hemsida: http://malinsmedberg.blogg.se
Cris Design

hehe alla verka få transformers utan jag=(

2007-12-28 @ 20:58:24
Hemsida: http://crisdesigns.blogspot.com/
Jess

mycket kul du fått :) å rätt gissat med kameran =)

2007-12-30 @ 17:28:08
Hemsida: http://princessjess..blogg.se
Remileila

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-09-24 @ 13:53:12
Hemsida: http://remileila.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...