*Gäsp*

[ 2007-12-04 ][ 06:45:10 ]



Måste på något vis ta mig ur sängen (Jaaaa jag sträckte bara ned handen och startade datorn, än sen då?) och få ordning på mig själv för om någon timme blir det vattenyoga.
Jag har (otippat nog) kommit in i en sån där drömperiod igen där jag drömmer snudd på konstant en hel natt, det vill säga, det blir vansinningt mycket drömmar! =S
Igår drömde jag så mycket mardrömmar så jag var helt koma när jag vaknade, och i natt har jag drömt en massa sjukt haha.
Tro när denna drömperiod tar slut, 2048 eller ? *morr, vill sova*

Jag är riktigt nöjd med min dag igår:
* Jag klippte skägg för första gången på levande modell (min gesällmodell), gick kanonbra! =)
Klippte dessutom finish och fönade vågor på honom, gick också jättebra!
* Klippa en helformskund (alltid bra att träna på, då det är detta moment de flesta kör på =S ).
* Klippte in min tuffa frisyr på min fria dam till gesällen! =)
Dessutom hann jag med att springa till vårdcentralen en sväng för att kolla min vänsterhand som jag haft ont i nån vecka nu.
Det var någon överansträngning så jag fick lite starkare värktabletter.
+ En remiss till fel ställe haha =)
Den stackars läkaren måste ha varit förvirrad då han skrev ut en remiss till sjukgymnast för att titta på handen när det var till arbetsterapeuten han skulle skicka mig =)

Nej nu ska jag ta och dra på mig bikinin och käka frulle!
Ha en bra dag =)


Uppdatering:
Nja, vattenyoga var inget för mig, det var inte värst kul, och frös som en hund gjorde man! =S
Avsplappningen efteråt däremot var riktigt skön, vi åg och flöt och det känns verkligen som att man är totalt viktlös.

Nu blir det dusch och sen till skolan =)

Var öppen, du vet aldrig vad livet har i beredskap åt dig.

image280

Kommentarer
Jess

Duktig du är!! =) själv kom jag inte iväg till gymmet. Jag tog sovmorgon i stället å det vas så skönt! =) ha en bra dag. Snart kommer du.. weei =)

Nadja

Gud va mkt du hann med igår *ler* lät ändå skönt med vattenyoga men då ska ju vattnet vara jäte varmt tycker jag

2007-12-04 @ 11:17:55
Hemsida: http://sweetladysoul.blogg.se
Isabelle

Låter dessutom som om vattenyoga är något helt sjukt segt att vara med på. Kanske kan vara mysigt det med, men vill man inte känna att man tränar?

2007-12-04 @ 13:32:38
Hemsida: http://www.triffin.blogg.se
Marie

nee, inte för roligt! Gjort gesällen eller?

2007-12-04 @ 15:37:41
Hemsida: http://wildness.blogg.se
jossie

hej maria! haha? du? *fniss* vet du varför hålet på trollet på t-land var så stort? (tittutplanket från kollaget nedanför) *asg* jo! haha! viktor fastnade i det hålet i sommras och dom fick lov att såga ut honom! har en liknande bild på min lunar (anv:joffen) som du kan gå in och titta på om du vill! haha! man ska inte skratta eg. men det ser hejdlöst roligt ut! ha en bra dag! //kramar jossie och jimmy hälsar!

2007-12-04 @ 17:10:57
Ann

Haha jag missade att du nämnde vattenyoga i första stycket och blev mycket fundersam över varför du skulle gå ut i bikini i December :D

2007-12-04 @ 19:42:39
Hemsida: http://kykyri.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...