Brudmässan.

[ 2007-12-24 ][ 12:01:46 ]



Jag var på Côsmos och provade klänning som jag ska på brudmässan och tydligen ska jag ha en sjuhelsikes massa tyll under kjolen så att den står ut riktigt ordentligt.
Och hur sjutton ska jag ta mig genom dörröppningar eller kunna gå på toa? =S
Kommer inte kunna be Lassa om assistans heller eftersom även hon ska ha brudklänning på sig.
Hmmm dilemma.
Någon som vill extraknäcka som assistent vid toabesök? ;) hahahahahah
Det ska bli galet roligt iaf.
Kinesisk tv och tidningar ska tydligen vara där och fota och filma oss.
*gah*

Kommentarer
ejjan

häj bäjbäh!

ouh, jag tackar o bockar redan.. :)
jag har fixat en "header/topp" eller vafan de heter på nörd-språk. så jag slänger över grejjen på din mejl nästa gång jag sitter på min dator.

ringer dej i dagarna så grejjar vi resten..

eey - btw - go jul för tredje gången!
puss fan haha

Ann

Haha låter som att det kan bli en rätt skoj händelse ;) Vart hålls mässan?

2007-12-25 @ 19:21:17
Hemsida: http://kykyri.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...